Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

InHouseControl

Het Verlaat 123

7325 HD Apeldoorn

E-mail: klantenservice@inhousecontrol.nl
                                                                    
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar InHouseControl bij is aangesloten.